Zoekresultaten voor “”

Contact

Laat hier je eigen gegevens achter of van de persoon die je ook de preview release gunt. Word 1 van de eerste gebruikers!

Case study – Op locatie orders maken en automatisch verzenden

Direct op locatie orders kunnen maken en die automatisch naar de drankengroothandel sturen Case Study – Inspirits premium drinks Herman Hummel: “Het maken van orders werkt zo perfect, dat je eigenlijk vergeet hoe bijzonder dat is.”  Voor de Nederlandse markt is INSPIRITS Premium Drinks de marketing, sales & distributie partner van Bruggeman – La Martiniquaise. Daarnaast vertegenwoordigen…
Lees meer

Case study – Offertes opstellen en overeenkomsten digitaal laten tekenen

Direct op locatie offertes opstellen en overeenkomsten digitaal laten tekenen Case Study – Milieu Service Nederland (MSN) Etienne van der Veen: “Je kan iemand van straat plukken en diegene zou direct met de app kunnen werken.”  Milieu Service Nederland is een bekend, landelijk, allround bedrijf in de afvalbranche. Als sinds de jaren ’80 haalt zij…
Lees meer

Case study – Totaaltool ook voor kleine onderneming

Presenteren, bestellen en logboek Bert Niesten: “Echt alles zit er in.” Brouwerij Egmond brouwt de biologische Sancti Adalberti adbijbieren op ambachtelijke wijze met granen van biologische teelt. Zij brouwen onder licentie van de abdij van Egmond en dat maakt het ‘t enige Benedictijner abdijbier van Nederland. Brouwerij Egmond is een nog jong bedrijf met wel…
Lees meer

Case study – Eigen klantendatabase

Eigen klantendatabase en 200% meer campagne-orders Case Study – HB08 Henk van Heel: “Een eigen klantendatabase en 200% meer campagne-orders.”  Health Benefits 08 levert gespecialiseerde producten en diensten aan medische professionals (artsen en therapeuten) en de retailmarkt (apotheek, drogist en reformzaken). Hieronder vallen seminars, nascholingen, productinformatie en toepassing van homeopathica, fytotherapeutica en voedingssupplementen. Met een eigen vakbekwame buitendienst worden afnemers bezocht in…
Lees meer

Order

Case study – Sneller en efficiënter business maken

Sneller en efficiënter business maken Case Study – Bierbrouwerij de Koningshoeven Jan-Jasper Mijers: “Ik werk voor het eerst met een systeem die me daadwerkelijk helpt sneller en efficiënter business te maken.”  Trappistenbrouwerij KoningshoeveBierbrouwerij de Koningshoeven is een van de weinige trappistenbrouwerijen van Nederland. Met veel respect voor mens, maatschappij en milieu wordt onder het toezicht…
Lees meer

Case study – Efficiënte en gestroomlijnde samenwerking buitendienst

Case study – Efficiënte en gestroomlijnde samenwerking buitendienst Menrad Nederland is één van de grootste leveranciers van brilmonturen en zonnebrillen in de Nederlandse optiekmarkt met een uitgebreid portfolio aan eyewearcollecties. Sinds 2017 ondersteunt de Tablet Sales App het 8-koppige verkoopteam met de bezoekregistratie en ordering in de verkoop app. Sander, Managing Director van Menrad Nederland:…
Lees meer

Modules

Ontdek alle modules van de Tablet Sales App De Tablet Sales App is volledig modulair opgebouwd. Zo kan je altijd je eigen App configureren waardoor deze helemaal afgestemd is op de wensen van jouw bedrijf. Heb je eenmaal de gewenste modules geselecteerd, zorgen wij met een laatste stuk maatwerk dat de Tablet Sales App jullie…
Lees meer

Over ons

We leven in het jaar 2009 als QookQook BV wordt opgericht door Wiko Mocking. De iPhone was net uit en er stonden wereldwijd een schamele 25.000 apps in de app store. Samen met een business partner bedacht Wiko een app die antwoord geeft op de vraag die we allemaal elke dag stellen: “wat eten we…
Lees meer

Inzicht en communicatie

De app die meer opbrengt dan het je kost Inzicht in de sales • Weet altijd en real time wat een verkoper nodig heeft en wat er is besproken en afgesproken. • Inzage in het aantal bezoeken en contactmomenten, orders en contracten en de uitgevoerde taken. • Krijg altijd en real time inzicht op wat…
Lees meer

Home

Contactmomenten Hoe weet je als verkoopdirecteur welke contactmomenten er zijn geweest met de klant en wat daarin is besproken? Up-to-date Hoe zorg je ervoor dat alle artikelinfo, klantgegevens en marketing content altijd up-to-date is, zodat fouten niet meer nodig zijn? Wij hebben het antwoord Informatie Hoe verkrijg je de informatie over resultaten en activiteiten van…
Lees meer