Zoekresultaten voor “”

Order entry

Order entry Order entry is een essentiële schakel in het bedrijfsproces. Met de Tablet Sales App gebeurt dit op een efficiënte wijze en worden veel fouten voorkomen. Lees hier hoe. Order entry is het proces waarbij orders (bestellingen) worden opgenomen in het systeem van het bedrijf. Waar bestellingen vroeger nog met de fax, op papier…
Lees meer

Contract management

CONTRACT MANAGEMENT Contract management is belangrijk omdat het discussies over gemaakte afspraken voorkomt en gericht is op volledige benutting van de afspraken. Door gebruik van de Tablet Sales App is hiervoor geen aparte afdeling meer nodig. Lees hier waarom niet. Contract management is het proces waarbij getekende contracten en wijzigingen daarop eenduidig worden vastgelegd, beheerd…
Lees meer

Digitale handtekening

Digitale handtekening In geval van contracten is een handtekening vereist. Bij orders kan een handtekening voor extra commitment en voorkomen van discussies zorgen. Beide zijn mogelijk in de Tablet Sales App en rechtsgeldig. Lees er hier meer over. De Tablet Sales App streeft ernaar om verkopers te ondersteunen bij ál hun werk. Dan zou het…
Lees meer

KPI Dashboard

KPI Dashboard Een goed kpi dashboard geeft overzicht in één oogopslag. Een goed management dashboard in sales houdt de accountmanager scherp en triggert zelfmanagement. Lees hier hoe wij dat uitvoeren. Een goed kpi dashboard is overzichtelijk, duidelijk en aansprekend. Het laat de stand zien, maar alleen van de allerbelangrijkste parameters. Dat staat ook in de…
Lees meer

Bezoekverslag

Mobiel werken met online bezoekverslag Bezoekverslagen. Voor menig sales of accountmanager is het de sluitpost van de dag. Heb je net een aardig wat klantbezoeken of een drukke beursdag achter de rug en moet je nog bezoekverslagen invoeren. Om toch prettig en efficiënt gebruik te maken van bezoekverslagen, hoef je als leidinggevende slechts twee dingen…
Lees meer

Digitale brochure

Digitale brochure Stapels papieren brochures over nadat slechts een minimale aanpassing gedaan was? Moe van het sjouwen met papier? Nooit meer papieren brochures. De digitale brochure maakt onderdeel uit van de Tablet Sales App. Klik hier voor meer informatie. Waar is de tijd gebleven dat verkopers met tassen vol brochures en leaflets op stap gingen?…
Lees meer

Mobiele beeldbank

Mobiele beeldbank Afbeeldingen, filmpjes, technische specificaties, presentaties: alle grote bestanden staan op één plek opgeslagen en kunnen eenvoudig gedeeld worden met de klant. Lees hier hoe dat in zijn werk gaat. Elk bedrijf heeft bestanden die de moeite waard zijn om te delen. Zolang dat brochures zijn, mag iedereen die zien en zijn dit ‘lichte’…
Lees meer

Offline werken

Offline werken Het grote voordeel van mobiel werken is dat je dat overal en nergens kunt doen. Dit alles is mogelijk dankzij het bestaan van mobiele apparaten zoals iPads en de beschikbaarheid van internet. Maar juist dat laatste is gek genoeg geen vanzelfsprekendheid. De Tablet Sales App heeft daarvoor de oplossing: die zorgt dat je…
Lees meer

Koppeling

Koppeling De Tablet Sales App staat gekoppeld met de centrale database en de Backend wat daarop toegrijpt. De App werkt ook offline, maar zodra er internetverbinding is, wordt er gezorgd dat alle gegevens in de App en de centrale database gelijk zijn. De centrale database kan echter ook koppelen met andere databases. Bijvoorbeeld met een…
Lees meer

Takenlijst

Takenlijst Taken kunnen op diverse plaatsen in de Tablet Sales App en in de Backend toegevoegd worden. Taken kunnen voor de gebruiker zelf, maar ook voor andere gebruikers aangemaakt worden. In de takenlijst ziet de accountmanager alle eigen taken overzichtelijk bij elkaar. Indien de taken ingedeeld zijn in categorieën, dan kan hij daarop sorteren en…
Lees meer

Dashboard

Dashboard De dashboard functie van de Tablet Sales App maakt het mogelijk om diverse indicatoren te laten zien. Eventueel kan het dashboard bij elke opstart van de App getoond worden. En omdat het dashboard gekoppeld is aan de centrale database is het dashboard altijd actueel en compleet.

Bezoekplanning

Bezoekplanning Op de klantenkaart kunnen klanten ingedeeld worden in A-, B-, C- of D-klanten, met bijbehorende bezoekfrequentie. Dat vaste ritme en elke afspraak die tussendoor nodig is, worden in de bezoekenplanning getoond, zodat de accountmanager elke week of dag zijn/haar bezoeken eenvoudig plannen kan.