Implementatie van de app

Herken je dit: de implementatie van een nieuw CRM- of ERP systeem neemt weken, maanden of zelfs jaren in beslag. En dat is nu net tijd die je verkopers liever buiten de deur laat besteden. Bij de Tablet Sales App begrijpen we dat. Onze implementatie is dan ook helder en simpel, waardoor verkopers zo op pad kunnen. We lichten onze implementatie van de app graag toe, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

1 De voorbereiding

Op het moment dat we gaan samenwerken komen we langs om alle wensen door te spreken. We willen jullie voor de implementatie goed begrijpen om de app zo goed mogelijk in te richten.

 

2 Eigen branding

De Tablet Sales App moet er goed uitzien en wel volledig in jullie eigen branding. Gebaseerd op jullie logo’s, kleuren en lettertypes maken wij het design op.

 

3 Configuratie van de app

Als het design akkoord is, kan het configureren beginnen. Omdat de app modulair opgebouwd is, heb je geen last van lange implementatieperiodes. Voor maatwerk modules en het aansluiten van de app op bestaande systemen kan de bouwperiode iets langer duren.

 

4 Check, check, dubbelcheck

Wij voeren uitgebreide test door voordat we de app opleveren. Ook jij hebt natuurlijk nog de mogelijkheid om alles helemaal door te lopen.

 

5 De sales app vullen en gebruiken!

Met de juiste resources vanuit het bedrijf is het mogelijk om in één dag de app gebruiksklaar te maken. Denk aan het importeren van klanten en producten en het uploaden van marketing materialen, zoals leaflets, filmpjes, brochures en presentaties. We komen graag langs voor een instructie, zodat jullie niet alleen weten hoe eenvoudig het CMS werkt, maar ook hoe de gebruikers succesvol met de app kunnen werken. De app is geïmplementeerd en verkopers kunnen met de Tablet Sales App op pad!

 
 

Wil je meer weten over de implementatie van de app voor jouw bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op.